loading...
جهان موزیک
ادمین بازدید : 184 یکشنبه 24 خرداد 1394 نظرات (0)

ایسنا - با ناصر محمدخانی از پرسپولیس تا شهلا

می‌گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم، قیمتم دو میلیارد بود. ... به گزارش ایسنا به نقل از سایت برترین‌ها، مشروح گفت‌وگوی هفته‌نامه تماشاگر با ناصر محمدخانی در پی می‌آید: چه شد شما را اینجا ... من 30 سال پیش رفتم قطر. پولی به آن ...

چه می شد 30 سال دیرتر به دنیا می آمدیم - رضا بژکول

اگر 30 سال دیرتر به دنیا آمده بودیم … 11 فناوری آینده نزدیک. گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org. شاید نادانی پیش خودش فکر ...

پایگاه خبری بهار نیوز 6 ارديبهشت 1393 ساعت 8:20 http ...

می‌گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم، قیمتم دو میلیارد بود. می‌خواهد بلند شود و دوباره ... چند وقت پیش مهدی مناجاتی با تیم پایه پیکان آمده بود اینجا، گفت ناصر کجا آمده ای؟ نکند تبعیدت کرده اند؟ ... من 30 سال پیش رفتم قطر. پولی به آن صورت در آن ...

ناصر محمدخاني: شهلا اگر عاشق من بود نبايد لاله را مي‌كشت ...

مي‌گويد اگر 20 سال ديرتر به دنيا آمده بودم قيمت‌ام دو ميليارد‌ بود. ... من 30 سال پيش رفتم قطر. .... مي‌گفت ‌مي‌دانم چون جواد خياباني آمده بود منزلتان و ديدم خانواده‌ات را.

با ناصر محمدخانی از پرسپولیس تا شهلا - برزن عشاق- Lovers ...

می گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم، قیمت ام دو میلیارد بود. می خواهد ... ما می نشستیم تا شنبه برسد و دنیای ورزش و اطلاعات را بخریم بعدا روزنامه کیهان و هدف منتشر شد. ..... یکی می آید سی سال زحمت می کشد و بعد دوباره برمی گردد سر نقطه اول. اگر ...

پسری برای تمام فصول

ما، مایی که هیچ وقت، هیچ چیزمان سرجایش نبوده امشب این قدر تیم بودیم که حتی وقتی ... حالا، بیرون در بسته اتاق تو، توی دل آدم ها بزن و بکوب به راه است، حتی اگر اخم ..... نمی‌دانی چقدر از این که 30 سال دیرتر از من به دنیا آمده ای و هیچ‌وقت حماقت‌های مدرسه ...

افکارنيوز - توصیه به فوتبالیست ها؛ اسير شهلاها نشوید!

... ۲ ميلياردي قيمتم بود! / يكسري‌ها را نمي‌شناسم اما ميلياردي پول مي‌گيرند / همسر حسن پورشیرازی به من خیانت کرد. ... مي‌گويد اگر 20 سال ديرتر به دنيا آمده بودم قيمت‌ام دو ميليارد‌ بود. مي‌خواهد بلند شود و .... من 30 سال پيش رفتم قطر. پولي به آن صورت در ...

روزنامه ایران ورزشی

باور کنید اگر تجربه کافی داشتیم سه چهار گل می‌زدیم اما حیف که فیلم آن بازی موجود نیست. ... سابق که بلوخین را داشت بازی کرده بودیم و همین به ما اعتماد به نفس زیادی داده بود. ... یادم هست به یکی از خبرنگارانی که با ما آمده بود گفتم امکانات اینها را ببین و ... کاش 30، 40 سال دیرتر به دنیا می‌آمدم و الان بازی می‌کردم.

تغيير سن - نمايش

آخه سنم اصلا به چهرم نمیخوره همه حداقل 6 سال کمتر سنمو حدس میزنن بنا به دلایلی واسه ... تاريخ 1370/1/30 به دنيا اومده و پس از مدت 8 يا 9 ماه فوت شده ومن تقريبا2.5 سال بعد ... شدم من با شناسنامه برادرم مدرسه رفتم و هميشه نسبت به هم کلاسيهام کوچکتر بودم .... مي خواستم بپرسم اگر ميشه كمكم كنيد من فرزند اولم دختربود در سال 67 بدنيا امده ...

نيمه پنهان دفاع مقدس

متولد 1325، ساكن دماوند هستم و در دشتبان به دنيا آمده ام. زمان جنگ حدوداً 30 سال داشتم، متاهل بودم و 4 فرزند داشتم. .... كه آنها را در خانه مي گذاشتم واز صبح زودتا ساعت 12 شب شايد هم ديرتر فعاليت مي كرديم. ... اگر نياز به به دفاع باشدمثل آن زمان آماده ايم .

انجمن تاپ فروم

اگر 30 سال دیــرتــر به دنیا آمده بودیم ... 01:58 PM, 14-06. 7. 0 !AghA! دیدنی و شنیدنی · غار کتله خور و گنبد سلطانیه زنجان : 01:32 PM, 14-06. 6. 0 !AghA!

دختری که بعد از 30 سال به ایران آمد تا پدر و مادرش را بشناسد ...

چون موقعی که من به دنیا آمدم، پدرم بازنشسته بودند. ... اتفاق بیفتد تا اگر به هردلیلی نتوانستیم بمانیم و برگشتیم سال تحصیلی از دست نداده باشم. ... آنچه از خاطرات کودکی یادم می آید یا بالای درخت بودم یا کوه می رفتیم و .... بعد خواهر بزرگم آمده بود ایران که به من زنگ زد که طلیعه می توانی بیایی ایران و کمک باشی؟

تولد - دست نوشت

31 سال از زندگیم به پایان رسید و من به دوره جدیدی از زندگی وارد شدم اگر بخواهم 31 ... امسال وصیت می کنم تا 30 سال هر سال اول مهر به یاد من به 30 دانش آموز نیازمند مداد رنگی بدهند. ... پی نوشت: فکر میکنم گرفتن تولد یه دلیلش اینه بگیم به یاد کسی بودیم. ... امروز هم فهمیدم پسر اون یکی دوستم هم به دنیا اومده اون هم دو روز زودتر از اون یکی.

انسان،خدا گونه ای در تبعید

مثلا تعریف میکنند که وقتی دبستانی بودم بعداز ظهری بودم صبح زود بیدار می شدم ... به دوستانم میگم من اگر قرار بود nتا بچه داشته باشم همشون دختر ، همین شکلی و متولد دوم .... شماخیلی به دلم نشست فکر میکنم دوسه ماه دیرتر به دنیا آمده وانگار نیمه دومیه . ... باگذشت بیش از 30سال هنوز از یادآوری خاطرات کلاس اول دبستان دلگیر می شوم.

هیجان لوزان خوابید؛ چرا قیمت دلار پایین نیامد؟ - لینک های گوگل

لذا همان مردمی که در سال ۹۱ زیان دیدند و فهمیدند که گرانی دلار به دلایل روانی و سیاسی زودگذر است، این بار به خوبی وارد گرداب ..... هفته سی و ششم بارداری - آکا ..... می گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم، قیمت ام دو میلیارد بود. .... هر جا ...

نظر ناصر محمد خانی در باره شهلا و همسرش لاله

نظر ناصر محمد خانی در باره شهلا و همسرش لاله,سی دانلود|اس ام اس. ... می‌گوید اگر 20 سال دیرتر به دنیا آمده بودم قیمت‌ام دو میلیارد‌ بود. می‌خواهد بلند شود و دوباره بگوید من ...

آیا بدنه وزارت بهداشت به افزایش جمعیت باور قلبی دارد؟ - مهرخانه

متأسفانه ما بعد از سه سال که مقام معظم رهبری بابت ‌کاهش رشد جمعیت مکرر تذکر دادند، ... در واقع ما برای رسیدن به هدفمان روش درستی را اتخاذ نکرده بودیم و هیچ کس هم ... شاید اگر مقام معظم رهبری این مسئله را مطرح نمی‌کردند ما سال‌ها به آن روند ادامه می‌دادیم. ... متأسفانه در حال حاضر، تعداد فرزندان به دنیا‌ آمده به ازای هر زن در سن باروری، از 2 نفر هم ...

شاپور بختیار، مردی در بزنگاه تاریخ - Deutsche Welle

سی و هفت روز پس از سی و هفت سال. ... ولی اگر ما دنیا را به صورت یک رودخانه ببینیم که آدم‏ها از آن می‏گذرند، الان باید گفت که بله؛ بخت یارش بود.

جایزه به پزشک جوان برای 10 سال خدمت رایگان گفت‌و‌گو با ...

بنفشه حجازی در ایران به دنیا آمد. در سن پایین در سال 1980 به فرانسه رفت و دیرتر به کانادا و مونترال مهاجرت کرد. ... سی مشغول کار است. ... به آنها می‌گوییم اگر می‌توانند به جویش هاسپیتال بیایند. ... یک روز حدود 10 سال پیش از مطبم آمده بودم بیرون.

کواچ: اگر امکانش هست اجازه بدهید بانوان به ورزشگاه بیایند

کواچ در ليگ جهاني سال 2015 کار سخت تري نسبت به سال قبل دارد، آن هم با ... سختي داريم و هم روي ميزباني حساب کرده بوديم که به ما ندادند، نظر شما چيست؟ .... هم داشته باشند، ولي بازيکنان يک روز 100درصد هستند و فردا 30 درصد مي شوند. ... براي ايران که به جمع تيم هاي بزرگ دنيا آمده، فقط بحث ملي مطرح نيست، يک تيم ...

بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران ...

مجله اینترنتی سبزوارنگارکه به تازگی فعالیت خود را در جمع رسانه های محلی .... اگر سمعکی از جنس انصاف باشد صدای له شدن و خرد شدن استخوان هایمان زیر چرخ .... کاش شما هم قوامین داشتید زیرا از داخل مارا و از بیرون همه شما را وام با 30 درصد ...... آخه نمونش ، اول سال اولیا اومده بودند و می گفتند: « کدو معلم تون سرویس میبره ...

الف - شرایط خرید سربازی برای مشمولان غایب تعیین شد

واقعا دستتون درد نکنه کسی که 30 سال سنشه و فوق لیسانس یا دکتری داره و ..... مثلا اگر 45 ساله باشه به خودی خود حداکثر 5 سال دیگه معاف میشه ولی با این طرح .... من اگه 5 ماه زودتر بدنیا امده بودم 10 سال پیش بدون یک قرون پول معاف بودم .... و فقط به خاطر 1 ماه دیرتر به دنیا آمدن الان با 38 سال سن همچنان سرباز هستند و ...

مهمترين رويدادهاي ايران و جهان در طول تاريخ - Iranians History ...

در آن سال از میان صدها داوطلب، تنها سیزده نفرشان شایسته ورود به دوره آموزشی تشخیص داده شده بودند که پس ... ماکسیم که در ده سالگی یتیم شده بود مارس 1867 به دنیا آمده بود. ... روسها تقویم قدیمی ژولیان را دیرتر از ملل دیگر کنار گذاشته اند. ..... اگر رفتن به لندن برای کارکردن در بی بی سی منعی داشت در همان تهران به آنها تذکر داده می شد.

مصاحبه با ملی پوشی که گرفتار اعتیاد شد - صفحه نخست

آنجا قرار بود واگذار شود به بخش خصوصی که اولویت هم خودمان بودیم. .... شما اگر در یک اداره هم 28-27 سال خدمت کنی با دو سال سربازی می شود 30 سال و بازنشسته آنجا ... انگار یک بشکه باروت بودید، آماده، هم برای آتش زدن رقبا، هم برای سوزاندن خودتان! ... من همیشه حسرت این را می خورم که چرا 10 سال دیرتر به دنیا نیامدم.

Arash Abbasi

زمانه تقسیم بندی به قبل و بعد لااقل در تئاتر به سر آمده. ... اما اگر این زخم از آن خارج نشینی باشد که با آبجوی 5 درصدی یک جهان بینی ... تا آن زمان فقط تئاتر های دانش آموزی دیده بودم و برایم هیچ وقت فرصت پیش ..... و نمایشنامه ارتفاع او است و این برای نمایشنامه نویسی که کمتر از 30 سال عمر می کند موفقت کمی نیست.

خاطرات آخرین بازماندگان جنگ جهانی اول - تاریخ ایرانی

دوشنبه 4 خرداد 1394 1:22:30 ... اگر از او دربارهٔ دوران کودکی‌اش سؤال کنید، با هوشیاری به شما پاسخ ... در ۱۰۰ کیلومتری شرق کنستانتینوپل (استانبول امروزی) به دنیا آمد. ... این شهر از مراکز مهم تجاری و صنعتی ارامنه به شمار می‌رفت و در سال ۱۹۱۴ ... می‌گوید: «او به ما زبان ارمنی آموخت، ولی داستان‌های تاریخی‌اش را دیر‌تر ...

‫Ali Amiri | فیس‌بوک‬

آدم ها تا حدی زیادی یکسان به دنیا می آیند اما، متفاوت از دنیا می روند. ... اگر موضع آنان در بیرون دین قرار نداشت، نمی توانستند به دین بیاندیشند. .... در سایت رادیو زمانه به یادداشت من در مورد قتل فرخنده که در سایت فارسی بی بی سی نشر شد، واکنش نشان داده است. ..... آنانیکه دو سال دیرتر از آن روز به دنیا آمده اند، هیجده ساله شده اند و می‌توانند ...

سن ازدواج و تفاوت سنی زن و مرد

پیچیدگی جوامع و کلان شهرها این قدر زیاد است که اگر جوانی به رشد شخصیتی نرسیده ... در بحث ازدواج عرض کرده بودم اختلاف سنی 3 تا 7 سال خوب است که خانم کوچکتر باشد . ... در شرایط آب و هوایی گرم ، زودتر ازدواج میکنند و در مناطق سردسیر دیرتر . .... و آقا 30 سال دارند ، این خیلی مشکل ایجاد میکند زیرا این ها در دو دنیای متفاوت هستند .

آبان 1389 - پونس

همان طور که در خبرها آمده تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه های معتبر و مجانی نسبت به تصویبیه مجلس برای ... 1- دانشگاه های پولی نزدیک به 30 سال است که در کشور عزیزمان فعالیت میکنند و حتی امام خمینی (ره) .... اگر هم در این عبور ناموفق می بودیم جلویمان تا خودکشی باز بود . ... اینها که نشد ، اما ای کاش کمی دیرتر به دنیا می آمدیم تا .

پائولو کوئیلو؛ دیدگاه‌ها‌ و تحلیل‌ها‌ - فارس

پائولو کوئیلو متولد سال 1947میلادی در برزیل است. ... درست همان روزی که نویسنده محبوبش (خورخه لوئیس بورخس) به دنیا آمد، فقط چند سال دیرتر. چنانکه خودش می‌گوید لحظه تولدش را به یاد دارد: اگر شرح دهم باور نمی‌کنی، یادم می‌آید که چشمانم را گشودم و با خود گفتم: این مادربزرگ من است، در حالی که تازه به دنیا آمده بودم‌.

برچسب ها ایسنا با ناصر محمدخانی از پرسپولیس تا شهلا , چه می شد 30 سال دیرتر به دنیا می آمدیم رضا بژکول , پایگاه خبری بهار نیوز 6 ارديبهشت 1393 ساعت 820 http , ناصر محمدخاني شهلا اگر عاشق من بود نبايد لاله را مي‌كشت , با ناصر محمدخانی از پرسپولیس تا شهلا برزن عشاق Lovers , پسری برای تمام فصول , افکارنيوز توصیه به فوتبالیست ها اسير شهلاها نشوید , روزنامه ایران ورزشی , تغيير سن نمايش , نيمه پنهان دفاع مقدس , انجمن تاپ فروم , دختری که بعد از 30 سال به ایران آمد تا پدر و مادرش را بشناسد , تولد دست نوشت , انسان،خدا گونه ای در تبعید , هیجان لوزان خوابید چرا قیمت دلار پایین نیامد لینک های گوگل , نظر ناصر محمد خانی در باره شهلا و همسرش لاله , آیا بدنه وزارت بهداشت به افزایش جمعیت باور قلبی دارد مهرخانه , شاپور بختیار، مردی در بزنگاه تاریخ Deutsche Welle , جایزه به پزشک جوان برای 10 سال خدمت رایگان گفت‌و‌گو با , کواچ اگر امکانش هست اجازه بدهید بانوان به ورزشگاه بیایند ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین موضوع از نظر شما کدامیک می‌باشد؟
    صفحات جداگانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 774
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 140
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 492
  • باردید دیروز : 304
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,644
  • بازدید ماه : 10,268
  • بازدید سال : 71,510
  • بازدید کلی : 1,438,097
  • کدهای اختصاصی